Betreff: Ist fickbuch mittlerweile zu streitbuch geworden?

  • 1

latino23
1
- Member aus Z├╝rich

10. Februar 2019 19:24


Sali zemme 

Ich han chli im forum umedruckt und egal ih welles forum ich gah sind immer es paar am stritte­čĄö ich han gmeint s fickbuch wär da demit die nette dame chend "werbig" mache für sich und mir männer uf sie uffällig werdet und sie den bsueched... Aber anschinend gits lüüt da ine wo nur strited anstaht s schönste uf dere welt beziehe! (SEX)


Ich finds au schad wenn immer meh fraue abspringed vo dere siite. Ich vermisse die alti ziite wo alli no gern postet hend und es würkli drum gange isch um eh frau z bsueche.


Alena
3
- Sex in Rapperswil

10. Februar 2019 19:40


Ich bin ganz uf dinere Siite latino23. Aber das Thema wird da scho disktutiert:

https://fickbuch.ch/de/forum/fickBuch-und-andere/tiefpunkt/

Suscht wirds wieder unübersichtlich. 

Karl
1
- Member aus Z├╝rich

11. Februar 2019 05:43


evabuch

BigMama
2
- Sex in Wetzikon

13. Februar 2019 15:43


Di unterurdisch, niveaulosi eva brauche BigMama

GEILER-HASE
6
- Sex in R├╝ti

13. Februar 2019 16:01


Oh jetzt gits scho Fakefraue...sit ca 30min uf FB. Toll !!!

Alena
3
- Sex in Rapperswil

13. Februar 2019 16:12


Bunny: Ich langsam au. Will eso bringts niemerem öppis. Weder de Mann no eus Fraue. Drum händ sich ja scho vill verabschidet da. 

BigMama
2
- Sex in Wetzikon

13. Februar 2019 16:17


warum abschaffe. hat die unterirdische niveaulosi eva angsch vor BigMama? vor dim bösi Wolf hasch kei Angst du

BigMama
2
- Sex in Wetzikon

13. Februar 2019 16:23


u der hasie bunny isch au di unterirdisch einzig privati eva

max
4
- Member aus Z├╝rich

13. Februar 2019 16:23


Wieso abschaffen? Wird ja niemand gezwungen, reinzuschauen. Und ein paar wenige threads, die noch nicht eva/alena-verseucht sind, gibt es. Auch wenn es kaum zu glauben ist.

Sauhund
0
- Member aus Z├╝rich

17. Februar 2019 21:25


alles privaten evalena verseucht

  • 1