Betreff: BLACK-LIST mit de Näme vo de bööse Manne da uf Fickbuech

Alena
3
- Sex in Rapperswil

6. Februar 2019 11:32


Ich bi ja meh oder weniger Aafängerin und finanziell scho lang unabhängig. S Sexgewerb intressiert mi will i im Momänt Singel und sexuell abentüürluschtig bin. Drum chani da au völlig frei schriibe. Und das machi jetzt au will kein Adminischtrator für Ornig sorged.

Da uf Fickbuech hätts ganz vill tolli Manne und Fraue. Aber leider au es paar ganz bösartigi und chranki Type wo gezielt Fraue kaputt mached. Si tauched under de verschidenschte Näme uuf und mached täglich neui Profil uf und blaased alli is gliiche Horn. Wer weiss, villicht steckt hinder dene Näme sogar e Frau wo anderne Fraue wott schade. 

Da d Lischte vo dene bösartige Type. De Aafüerer vo dere Bandi heisst übrigens Rudi. Es isch mittlerwiile nahgwise, das de Max und de Tantra-Fan und neuerdings de gfälschti Chris au de Ruedi sind:

  • thewall (en Widerholigstäter: Hätt sich glöscht und grad wieder under em glliche Name neu regischtriert. Macht natürlich au wieder Schtunk.)
  • BigMama (da fräch Lümmel hätt sich als Frau regischtriert - ganz e neui Tour) 
  • Leckerli
  • Zorro
  • Boris
  • Brocken
  • Halööööööchen....Idio  -  hät mehreri Idiote-Profil (da passt de Name wenigschtens ;-)
  • PSYCHO EVA PRIVAT das isch au de "Halööööööchen....Idio", alias BigMama)
  • Chris (gitt sich als öpper us, woner nöd isch - ganz e fiisi Tour)
  • Sauhund (passender chönnt de Name nöd sii ;-)
  • Bomba
  • Koka
  • Roger
  • Karl
  • Max (lengschtens als Alter-Ego vo Rudi entlarvt)
  • Jojo
  • Zuschauer (Haupttäter würdi als Nick besser passe) 
  • Rudi (d Königin i dem vergiftete Bienli-Schtock)
  • Mougli
  • Kakadu (plappered nur nah- ebe wie en Kakadu)
  • Guardian
  • Bingo
  • Alphatier
  • Donald Duck
  • Rolf
  • Tantra-Fan (de Rudi hätt sogar zuegäh, dass er das isch)
  • Dominus (droht de Fraue mit körperlicher Gwalt - ächt randschtändig)
  • James
  • Hetero-Neugierig (vergriift sich ab und zue im Ton, cha sich aber au entschuldige)

    Ich wirde die Lischte jetzt täglich ergänze damit alli gsänd, wer mer da ine ignoriere chan.
    Grüessli Alena

Alena
3
- Sex in Rapperswil

6. Februar 2019 12:03


Jezt hani grad öppis gseh. Achtung, de neuscht fiisi Trick vom Ruedi und sine Kumpane isch Folgende. Er macht neui Profil under de Näme vo aaschtädige beschtehende Fickbuech-User uuf und schüsst dänn au wieder im Züüg ume. So zum Biischpiel geschter Abig wo ner de User Speedy kopiert hätt:

https://fickbuch.ch/de/forum/bewertungen/zierliche-eva-ferienbilder-2019/?page=6

Ihr erchänned die Fälschige ganz schnäll wänner ufs Profil vomene User gönd. Die Falsche händ sich erscht grad regischtriert händ nie e Frau bsuecht und händ au suscht fascht kei Aktivitäte.


Sympatico
2
- Member aus Basel

6. Februar 2019 13:12


Liebe Frauen ihr übertreibt ein bisschen. Ihr seit hier auf einem Portal das FICKbuch heisst. Wenn ihr alle so sensible seit dann solltet ihr vielleicht das Forum wechseln. Es geht hier nun Mal um Sex, und hin und wieder kommen auch dreckige Sätze vor die der eine oder die andere nichts als schön empfinden. 


Das ist hier kein Freischein für alles. Selbstverständlich darf man nicht die Grenze zu weit Überqueren. 


Z.b über eine Beleidigung wie Hure oder Nute sollten die Frauen nur schmunzeln. Denn vergisst nicht ihr seit hier bei FICKBUCH angemeldet. Amen

Alena
3
- Sex in Rapperswil

6. Februar 2019 13:24


Liebe Sympatico. Mier Fraue wüssed scho sälber was guet isch für eus und was nöd. Und du häsch rächt, da ine gahts um Sex. Oder besser gseid es sötti um Sex gah. Leider gahts da aber fascht nume no drum, Fraue kaputt z mache. Und das hätt dann würgli nüüt mit Sex z tue.
Liebes Küssli Alena

Speedy1
3
- Member aus Kriens

6. Februar 2019 13:25


Liebi Alena en neue för dini Liste. Man

Het scho mol en Bewertig för dech abgä. Unter aller Sau dä Typ oder Frau?

Sympatico
2
- Member aus Basel

7. Februar 2019 02:01


@ Grufti, die gibt es überall. Ich nenne Sie Internetrambos. Große Fresse und nichts dahinter. Die größte Strafe für solche Menschen ist, keine Beachtung schenken und ignorieren. 👌

Insignia
1
- Member aus Lenzburg

7. Februar 2019 04:12


Es gibt eine wissenschaftliche Studie zum thema Internetmobbing, in dieser wurden Probanten in zwei gruppen eingeteilt und in verschiden Räume verbracht. Dort war ein Grupe die Mobber die anderen die gemobbten. Im ersten Test lief alles wie immer die Mobber wurden je länger je aggresiver und bashten was das zeug hielt. Im zweiten Test wurden die gemobbten aufgefordert sich zusammen zu tun und die Mobber anständig in den Senkel zu stellen. Es zeigte sich wen das Mobbingopfer sich nicht wehrte wurde jeder Post zerrisen, wen es sich vehemnt wehrte wurde es immernoch angefeindet. Erst als es unterstüzung erhielt und die Mobber von anderen zurechtgewissen wurde wurde das Mobbing anständiger biss es ganz aufhörte. Klar am besten wäre ein starkes Admin Team das rigoros durchgreift.

GEILER-HASE
6
- Sex in Rüti

7. Februar 2019 08:34


@ Es kann nicht konstruktiv sein in jeden TH Texte rein zu kopieren. Andere Mitmenschen lächerlich / abwertend zu machen. Es gibt Texte zum schmunzeln, Texte die nachdenklich machen. Hat alles seine Berechtigung, Aber primitive äusserungen sind absolut fehl am platz.

Nutte-Angi
5
- Sex in Frauenfeld

7. Februar 2019 09:03


@ Hase

Du hast völlig recht - nur wenn wir uns gegen die Vorwürfe und primivien Äusserungen wehren bringt das nichts. Wir können unser Gegenüber nicht ändern sondern nur uns  - und unsere Reaktion darauf.

Habe da ein kleines Beispiel zum Nachdenken:

Wenn mir jemand einen Blumenstrauss schenkt und ich ihn annehme - dann gehört er mir !   Wem gehört der Blumenstrauss wenn ich ihn nicht annehme? Ich dende der Person die ihn mir schenken wollte. 

Genau dieses Beispiel (oder den Blumenstrauss) wende ich auch bei guten und bösen oder primitiven Worten an. Wenn ich nicht reagiere, stehe ich über der Sache. Mit dieser Reaktion (oder nicht Reaktion) zeige ich das ich ein starkes Selbstwertgefühl habe und diese Worte an mir abprallen. Ich weiss ja das ich gut und toll bin und muss es keinem beweisen. (Auch nicht indem ich böse zurück schiesse!) 

Gruss Angi

Sinnliche CH Milf Anna
4
- Sex in Wohlen

7. Februar 2019 10:11


da teile ich absolut angi's worte. hin und wieder hab ich zwar Reaktion gezeigt, aber auch wenn wir uns alle hier zusammentun würden, bei diesen Hassern sind nicht alle Tassen im schrank.. und wenn dein feind nicht normal ist, hast du keine chance ihn zurechtzuweisen. stattdessen sollten wir über dem stehen und ignorieren... 

ich frage mich nach wie vor was das für gestalten sind. denn welcher mann nimmt sich sooooo viel zeit hinter einer frau zu intrigieren??? meine Vermutung liegt nach wie vor bei einer frau...